8 Kasım 2011 Salı

lucia, sen ve diğerleri

beyoğlunda, erasmus öğrencilerinin uğrak yeri olan bir barda tanışıyoruz. barın güzel bir özelliği var. gece saat 21:30 - 23:00 arası biranın fiyatı 4 te 1 oranında düşüyor. tabiatıyla 22:00 den sonra herkes sarhoş. masaya kişi başına beşer tane, içebileceğimizden fazla bira söylüyoruz.
3. biralardan sonra çalan b*ktan müziğin bir önemi kalmıyor. herkes ve lucia gibi şımarmaya başlıyorum.
sonraki karede tanışıyoruz.
sonraki karede lucia nın kollarına keçeli kalemle telefon numaramı yazıyorum.
herşey ekspres.
lucia yirmili yaşlarda. ispanyol. münihte yaşıyor. garsonluk yapıyor. burun kemikli.
çok severim.
saçlar kısa. göğüsler küçük. seksiliği sevimliliğinden..
ben kusmak üzereyim. happy hours bitmedi. sarhoşum. bir bahane bulup kaçıyorum yanından. birkaç saat içinde iletişim sağlanıyor. ertesi gece tekrardan buluşacağız. genelde böyle değilim. burnu yüzünden.
ertesi gün eski bir arkadaşın doğumgünü. o bahaneyle lucia nın olduğu bara gidiyorum. bahanem hazır. ben hazır. bar hazır.
bu sefer müzik güzel. bütün gece luciayla geçiyor.
sonraki kare;
buz gibi, 3 metrekare bir odada, luciayla sevişmeye çalışmaktan çok ısınmaya çalışıyoruz.
kar yağıyor.
sonraki kare luciayı oteline bırakıyorum. öğlen olmuş. kahve içtiğimiz yeri geçiyorum. caddede yürürken martının biri tepemize tabir-i caizse; s*çıyor. bilet almıyorum. sadece peçeteyle birbirimizin üzerini temizliyoruz. o gülüyor. ben içimden küfür kıyamet.
lucia otele dönüyor.

son.
bütün bunlar olurken ben diğerlerini ve lucia yı değil seni düşünüyorum.

sahi; bob dylan kaç yaşında?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder